HTML

Friss topikok

  • freddyD: A gondolataid nem helytelenek, de kiegészíteném pár dologgal: 1. Azzal, hogy nem itt készülnek a ... (2011.06.21. 12:47) A kalózkodás ára
  • babyy_love: Egyetértek Veled...néhány embert bárhogyan is próbálunk elfelejteni, nem sikerülhet. "Sokszor go... (2011.05.17. 11:25) Facebook dili

Linkblog

Facebook dili Part II.

2011.06.29. 23:01 :: Proopheet

Újabb sopánkodásra okot adó szöveggel találkoztam:

Emlékeztek még? Amikor a "gyere chatre" helyett "gyerünk ki az utcára" volt?! Amikor voltak IGAZI barátságok, és nem hülye Facebook barátságok? Amikor nem minden a lájkokból állt? Amikor egy ölelés többet jelentett a kép kommentektől? Amikor az utcán játszottunk, és nem a számítógép előtt kockultunk.?! Hááát..igen..Azok voltak a szép idők.
Másold ezt be állapotodnak, ha visszaszeretnéd kapni azokat az időket.:)

Szóval, ezt egy lánynál láttam megint és, hát remélem olvassa mert lenne hozzá egy két kérdésem, de így az egésszel kapcsolatban inkább.

Szóval első dolog: akinek nem tetszik a Facebook, az takarodjon róla. Nem kötelező, senkinek nem lett megmondva, hogy csinálj, akinek valami problémája van annak tudom ajánlani a Fiók felfüggesztése menüpontot.

Második: belezzük ki ezt a szöveget. Szóval chat helyett találkozzunk... aha. Szóval sokszor hallom mindenkitől mikor esetleg néhány haverommal beszélünk h gyerünk le üljünk be valahova beszélgessünk stb. a válasz általában mindig az, hogy majd chat-en vagy MSN-en. Erre lehet mondani, hogy én vagyok bunkó és senki sem akar Velem mutatkozni, de ez nem igaz, mert vannak kivételek és ezt annak a tudatában is mondom amit iskolában rendszeresen tapasztaltam, nevezetesen, hogy ha valaki valakivel beszélni akart akkor általában mi volt a válasz: siet haza, gépezik ASZIK!!! Itt jegyezném meg, hogy 14 éves lány adatlapján találtam ezt... régi idők. Én sem vagyok öreg de na...

Aztán Facebook barátságok alatt mit értsünk. Azt már megszoktam, hogy olyanok jelölnek be ismerősnek akikkel a büdös életbe egy darab szót nem váltottam csak láttak egyszer, de ezen már nem háborodok fel mert miért tenném. A másik, mikor egy ember bejelöli a fél baráti társaságát testvérnek, anyának, apának, unokának stb... még egy kettő elmegy de azért már 20 ilyen, vagy még több.

Végén az utcán játszás már inkább a gyerekkorra utalhat, de hangsúlyozom, 14 éves lány adatlapján láttam... lehet nem elnnék ezen ennyire fenn akadva ha egy értelmes felnőtt vagy akár csak egy egyszerű ember falán látom ezt, de tény és való, hogy aki ezt kitette az minden ebben felsoroltaknak eleget tett szóval nem értem, min van felháborodva. Mindegy, ez nem akkora kaliberű hülyeség mint az első, inkább a fogalomzavar miatt figyeltem fel rá. Viszont az akinek tényleg a Facebook-al problémája van az mit keres rajta?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://proopheet.blog.hu/api/trackback/id/tr903026041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása