HTML

Friss topikok

  • freddyD: A gondolataid nem helytelenek, de kiegészíteném pár dologgal: 1. Azzal, hogy nem itt készülnek a ... (2011.06.21. 12:47) A kalózkodás ára
  • babyy_love: Egyetértek Veled...néhány embert bárhogyan is próbálunk elfelejteni, nem sikerülhet. "Sokszor go... (2011.05.17. 11:25) Facebook dili

Linkblog

Facebook dili

2011.05.14. 18:55 :: Proopheet

Őszintén szólva elég kétes érzelmek fűznek engem a Facebook-hoz. A Facebook egy nagyon jó hely, bárki bármit is mond, aki fikázza, általában az lóg rajta a legtöbbet. Vannak persze idegesítő funkciói, mint például egy szakítás után azonnal az adatlapodon látható lesz, hogy már nem vagy kapcsolatban, de ezeket még lehet moderálni. Amit viszont nem lehet, az a felhasználók hülyeségei. Én a napi 24 órából 20-at ott töltök, és bármilyen fura büszke vagyok erre, szeretem nézegetni, más oldalakra vezető linkeket találok amik hasznosak, egy-egy film oldalát nézegetem, hogy mit gondolnak róla mások stb. Ez mind jó. Ami viszont szerintem a totális hülyeség és ezért van az, hogy néha én is azt mondom: -.-

 

BOCSI, DE TÖRÖLLEK AZ ÉLETEMBŐL
*kattints ide a törléshez*
LOADING...
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ 99%.
........................................................................HIBA!
.................................................................................Lehetetlen törölni a barátságunkat. Mert sokat jelentesz nekem.
Tedd ki ezt, 10 ember üzifalára, akit soha nem akarsz elveszíteni *_*
Ha visszakapsz hármat, csodálatos barát vagy...

 

Köszönjük szépen. Nem tudom ki volt az a szeretethiányban szenvedő emberi lény aki ezt kitalálta, de ehhez már hozzáfűzni se nagyon tudok semmit. Egyszerűen nem tudom mi szánalmasabb. Kezdjük az elején... kitöröllek az életemből, okés, próbát megér. 99%-nál pedig kiírja, hogy jajj mégse tudlak mert olyan jó barátok vagyunk. MI AZ ISTEN EZ KEDVES FELHASZNÁLÓK? Egy olyan barátot aki sokat jelent nekünk miért akarnánk kitörölni egyáltalán, kérdem én. Na mindegy ez még a dolog egyik oldala. A másik pedig a Tedd ki ennyi ember falára és ha ennyit visszakapsz akkor barát vagy. Komolyan ettől függ. Főleg lányok adatlapján akadok ilyen finomságokra és nem értem, miért van erre szükség. Ennyire nem szeretnek titeket senki, hogy már ezekhez kell folyamodnotok? Ennél már csak azt szeretem jobban amikor olyan szövegekbe botlok, hogy ha szeretsz lájkolod és akkor én is szeretlek, vagy valami hasonló. Nincs sok barátom, de azért annyira sosem voltam magam alatt, hogy egy ilyet kitegyek. Nem is beszélve arról, hogyha valaki egy ilyet kiír a falára akkor azt boldog-boldogtalan is lájkolja, csak mert egy gombnyomás az egész, de kíváncsi vagyok hányan állnának az illető mellett ha ténylegesen bajban lenne, vagy esetleg tényleg a barátjuk.

Visszatérve, már az is elég gáz ebben, ha a legjobb barátod eltávolításánál már 99%-ig elmegy és csak akkor ír ki hibát. Értsétek ezt képletesen, ne szó szerint. Ha annyira jó barát az illető, szerintem már 1%-nál hibát kellene kiírjon... ja de akkor nem lenne érthető ez a csík? Na igen! Az meg, hogy tényleg ha valaki egy fontos személyt ki akar törölni az életéből, még mindig nem értem a koncepciót.

Van egy olyan érzésem, hogy Mark Zuckerberg nem egészen erre gondolt amikor létrehozta a The Facebbok-ot. Komolyan, bárki bármit mond a Facebook egy jó hely, de az ilyen dedós, értelmetlen és szeretethiányt pótoló hülyeségek egyszerűen néha annyira meg tudnak botránkoztatni. Semmi közöm ezekhez, és vágjátok a fejemhez, hogy akkor minek vagy fönt minek olvasod? Ez csupán egy észrevétel. Nem akarok én semmit sem megváltoztatni, csak ha egy ilyet kiírsz a faladra, először gondolkozz el rajta, hogy racionális dolog-e az, hogy egy fontos embert, már csak megpróbálsz kitörölni az életedből...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://proopheet.blog.hu/api/trackback/id/tr892903783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babyy_love 2011.05.17. 11:25:04

Egyetértek Veled...néhány embert bárhogyan is próbálunk elfelejteni, nem sikerülhet.

"Sokszor gondoltam arra milyen jó lenne elfelejteni AZT a bizonyos személyt. De nincs esély rá mert biztosan van valami ok arra, hogy megismertem és megszerettem. Talán ez a kulcs az életemhez..."

Viszont amíg a fiatalabb korosztály nem találja meg a megfelelő módot szeretetük kifejezésére...addig csak ez marad nekik?...Mert esetleg nem merik, vagy nem is tudják felvállalni az érzéseiket?...
süti beállítások módosítása