HTML

Friss topikok

  • freddyD: A gondolataid nem helytelenek, de kiegészíteném pár dologgal: 1. Azzal, hogy nem itt készülnek a ... (2011.06.21. 12:47) A kalózkodás ára
  • babyy_love: Egyetértek Veled...néhány embert bárhogyan is próbálunk elfelejteni, nem sikerülhet. "Sokszor go... (2011.05.17. 11:25) Facebook dili

Linkblog

Portal

2011.04.08. 14:03 :: Proopheet

Őszintén szólva a Portal számomra egy nagy kérdőjel volt mindig is. Főleg a filmek terén mozgok így játékok felett sokszor elsiklok. Bár vannak örök kedvenceim mint a Mafia, vannak kedvenc műfajaim mint az RPG a TPS játékok, a kalandjátékok is mint például a Syberia, Star Wars-os játékokról nem is beszélve. A sport, autós és FPS játékok viszont eléggé távol állnak tőlem, talán a történetük miatt hiszen egy FPS játékban általába a történet fele olyan jól nincs kidolgozva mint egy GTA-ban (kivétel a Modern Warfare sorozat). Nekem első sorban mindig is a történet számít, a fizika és hasonló marhaságok mindig másodlagosak, a grafika meg olyan hidege hagy, hogy hihetetlen. Ha egy játéknak jó a sztorija nálam befutott. És hogy mi alapján ítélünk megy egy játékot, mi érdemelheti ki a legjobbnak járó címet? A hét elején olvastam a Gamestar oldalán egy ilyet:

http://www.gamestar.hu/minden-idok-100-legjobb-jateka-a-gamesradar-szerint.html

Azt hiszem még a link is önmagáért beszél. De a lényeg. Első a Portal. Szerda reggel Facebook órán felmasíroztam a CD-Galaxis oldalára és ott megnéztem, hogy mégis van-e Portal. 1500 forintért árulják ami szerintem egy egész tűrhető összeg egy játékért, pláne ha az a játék minden idők legjobb játékának lett kikiáltva. Szóval megrendeltem és ma reggel meg is érkezett:

Kíváncsi vagyok rá mert ismerősöktől is nagyon jót hallottam róla, szóval a hétvégi készülődés mellett szerintem szakítok rá időt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://proopheet.blog.hu/api/trackback/id/tr152809617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása