HTML

Friss topikok

  • freddyD: A gondolataid nem helytelenek, de kiegészíteném pár dologgal: 1. Azzal, hogy nem itt készülnek a ... (2011.06.21. 12:47) A kalózkodás ára
  • babyy_love: Egyetértek Veled...néhány embert bárhogyan is próbálunk elfelejteni, nem sikerülhet. "Sokszor go... (2011.05.17. 11:25) Facebook dili

Linkblog

CineStar

2011.04.22. 21:04 :: Proopheet

Utóbbi időben nem nagyon volt időm írni ide, de nincs is ezen mit szépíteni lusta voltam. Bár egy hihetetlenül jó dolog történt Velem erről is szeretnék írni most:) Péntek este van én meg itthon ülök behűtött sörrel és blogolgatok:P

A CineStar csapata filmkritikust keresett pár hete és én pedig jelentkeztem, elküldtem nekik a blog címét és felvettek mint filmkritikust:) Mostantól cikkeimet a www.cinestar.hu weboldalán is olvashatják és szerintem jelentősen többen fogják mint itt. Első kritikám a holnapi napon fog megjelenni a Rio című animációs filmről. Persze ez nem azt jelenti, hogy ide nem fogok többet feltenni semmi, csupán lesznek olyan kritikáim amiket ott olvashattok:) Ez számomra hatalmas lehetőség, hogy végre tényleg sokkal több ember olvashatja az írásaimat:) Egyszerűen el sem hittem mikor először olvastam. De mindegy is, mindent meg fogok tenni a legjobb cikkek érdekében mint eddig is tettem:) Ide fogok más filmekről is írni, de a filmpremierekről általában ott olvashattok, de majd belinkelem ezeket:)

Nos kedves mindenki, ennyi lett volna mára:) Holnap nézegessétek a CineStar oldalát (meg amúgy mindig) holnap jelenik meg az első cikkem:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://proopheet.blog.hu/api/trackback/id/tr392848475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása